.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 3 شنبه

* يك شركت سينماي كانادايي قصد دارد با ساختن فيلمي سينمايي از كتاب "بچه‌هاي نيمه شب" سلمان رشدي نويسنده مرتد كتاب "آيات شيطاني"، پس از سالها زندگي مخفيانه بار ديگر با دهن كجي به عقايد مسلمانان، او را زنده كند. سلمان رشدي در چهارمين اثر خود به نام "آيات شيطاني" اهانت‌هائي به قرآن و اسلام كرد كه امام خميني با صدور حكمي در 25 بهمن ماه سال 1367 وي را مرتد دانسته و از مسلمانان خواستند وي را هر جا يافتند اعدام نمايند. اين نويسنده مرتد، از لحظه صدور حكم امام خميني(ره) مخفي شد و پليس انگليس حفاظت از وي را برعهده گرفت و بعد از چند سال به آمريكا رفت و تحت حفاظت نيروهاي امنيتي آن كشور به زندگي مخفيانه خود ادامه داد.
* منزل سفير پاكستان در آمريكا كه ارتباطات گسترده‌اي با نئومحافظه‌كاران دارد ميزبان كنفرانس يك موسسه آمريكايي با موضوع مقابله با تهديد ايران بوده است. به گزارش تابناك به نقل از آخرين نيوز درحاليكه منزل حسين حقاني، سفير پاكستان در آمريكا ميزبان موسسه دفاع از دموكراسي‌ها به منظور برگزاري همايش دو و نيم روزه با تمركز بر افزايش تدابير بر ضد ايران است سفارت پاكستان اعلام كرد، اين موسسه در آگاه كردن وي درخصوص ارتباط اين كنفرانس درباره "مقابله با تهديد ايران: ناكام بوده است. حقاني كه با گروه‌هاي
نئومحافظه كار در ارتباط است پيش از انتصابش به عنوان سفير پاكستان در آمريكا از پژوهشگران موسسه هودسون به شمار مي‌رفت كه آن هم متعلق به نئومحافظه‌كاران بوده است. روزنامه آسيا تايمز در اين زمينه نوشت: اين سفارت خانه در عين حال از ناآگاهي خود از برگزاري اين كنفرانس خبر داد كه با حضور پژوهشگران با موضوع تشديد تحريم‌ها و فشارها و حتي حمايت آمريكا از تغيير حكومت در ايران به همراه اقدامات نظامي واشنگتن و يا تل آويو بر ضد ايران به عنوان متحد اسلام آباد برگزار شده بود. سخنگوي سفارت پاكستان در آمريكا نيز با برادر خواندن ايران و پاكستان به عنوان دو كشور مسلمان و همسايه هرگونه اقدام بر ضد تهران را باور نكردني دانست و خيلي صادقانه ما از برگزاري اين كنفرانس با اين موضوع بي خبر بوديم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.262 seconds.